Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • Mgr. Vladimíra Krampolová
      Host
      Počet příspěvků: 14

      Vážení návštěvníci tohoto webu,
      varuji před podvodnými praktikami pana Dalibora Černého !
      Objednané produkty jsou předražené a po zaplacení předem se jich stejně nedočkáte, jakmile dodávku začnete urgovat, začne se vymlouvat na poštu, pak nebere telefon. Další příklad,,šmejda“.
      Vladimíra Krampolová

    • Dalis Dobrota
      Správce
      Počet příspěvků: 14

      Takovéhle škodolibé nepodložené příspěvky nepíšou normální lidi. Ta paní sice dostala zboží později. Šlo o vitamín K2, který si sama vybrala. Systém už její objednávku zrušil, a proto se to zkomplikovalo.
      Paní si to koupila 31.3.2020, ale zboží zaplatila až 6.4.2020.
      Volal jsem jí 16.4., pak psal několikrát 26.4., 19.4., a 20.4.2020. Ona napsala tento příspěvek 20.4..

      Zboží obdržela, pak ho vrátila, což se mi nestalo za celou dobu provozu. Pár dní na to dostala peníze, které požadovala. Zboží dostala o 10 dní později než normálně, protože zboží, když ho nezaplatila, si koupil někdo jiný, a muselo se přivézt další. Paní už z toho vyvozuje, že provádím podvodné praktiky. S čím srovnávala ceny, když nikdo nemá levnější?
      Kdybych já to zjistil, že mě tady nepravdivě pomlouvá, tak bych jí za pomluvu strhnul celou kupní ceny.

      1.5. od ní přišlo zboží zpátky s odstoupením od smlouvy.
      Vidíte, že nespěchala ani se zaplacením ani s vrácením. Ale s pomluvou si pospíšila. Moc by mě zajímalo, jestli ji napadne se omluvit za ty podvodné praktiky.

    • Mgr. Vladimíra Krampolová
      Host
      Počet příspěvků: 14

      Vážený pane Černý- Dobroto,
      vaše výmluvy mi opět potvrzují, že fakta obracíte, jak se vám hodí.Např.to, že jste mi psal, to ano, ale až po mých urgencích.
      Psal jste,že už jste zboží dávno poslal a mám si dojít na poštu.
      Zboží jste ale neposlal. Telefon jste mi zvedl až tehdy, když jsem použila vám neznámou pevnou linku a vypadalo to na dalšího zákazníka, pak teprve jste balík poslal, přestože jsem ho už
      nechtěla.
      Zboží jsem vracela 28.4.2020 proto, že vitamíny zřejmě hodně cestovaly a místo tablet byly v prášku, což bylo přes dno lahvičky dobře vidět a vy jste ho si vyzvedl ,,už“ 13.5.2020.
      Peníze už mi na účet konečně také došly. Omlouvat se však
      nemám za co.

      • Dalis Dobrota
        Správce
        Počet příspěvků: 14

        Hlavně že se to vysvětlilo. Já se přiznávám, že jsem paní tvrdil, aby si šla pro balík na poštu, protože jsem se obával, abych jí to neposlal 2 krát.
        Prášek na dně rozpustných tablet bývá vždycky. Zboží jste dostala, peníze jste dostala, a tak o žádných podvodných praktikách nemůže být řeči. Kdybych se měl za co stydět, tak bych vám to tu smazal.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
Odpověď na: Hyenismus obchodníka s vitamíny
Osobní informace: