Možná si říkáte, omlazování vůbec nejde a štíhlou postavu mají jen sportovci, kteří pilně dřou, ale z žádného běžného obézního člověka se hubeňour nestane. A máte pravdu. Úspěchu v těchto disciplínách brání nenáviděné pravidlo, které se prostě lidem nelíbí.  

Ale na druhé straně to pravidlo umožňuje druhým, kteří ho pochopí, aby zůstávali mladí, nebo štíhlí nebo sexuálně výkonní.

 

Jak si vybírá léky 70% zákazníků?

Většina lidí, když řeší svůj zdravotní problém, nejvíc jim vadí široký sortiment doplňků ke stejnému účelu. A tak si nejprve musejí složitě vybrat ten nejlepší, u kterého odhadnou, že jim nejlépe ovlivní jejich problém.

Vyptával jsem se několika zákazníků

podle čeho zjistí, že je ten přípravek pro ně nejlepší.

 
Tyhle všechny důvody mi řekli:

  • Přečtou si popisy zboží a líbí se jim to, kde je popsáno nejvíc výhod.
  • Čtou si recenze. Jenže neuvědomují si, že to píše jeden druh lidí, kteří dávají u všeho 4 až 5 hvězdiček, anebo ty zajímavější recenze píšou prodejci, kteří chtějí podpořit odbyt.
  • Řídí se podle prodejnosti (bestsellers). Nemajetní zákazníci se starají jen o nejnižší cenu, a už jim tak moc nezáleží na účinných látkách. Majetní v podstatě podobně, jen jim nezáleží, kolik to stojí a předpokládají, že dražší je lepší.
  • Vyptávají se v diskusích ostatních na jejich radu, co je na problém nejlepší. V diskusích se prohánějí prodejci, kteří pod falešnými účty kladou dotazy na radu a z druhého účtu vychvalují svoje výrobky.
  • A konečně někteří z výběru nadějných přípravků nakonec zvolí ten, na který mají. To je podobné, jakoby vybírali jízdenku podle toho, kolik mají u sebe peněz, a nedocházelo jim, že dojedou třeba jen do půli cesty. Mnozí se trápí s přípravky, které nějak neúčinkují. Ti šťastnější nakonec skončí u syntetických léků, které nechtěli, jenže je dostanou na předpis zdarma.

 

 

Co na to říká věda?

 

Otestovaný benefit 20 různých používaných přípravků k léčbě autismu

 

Graf ukazuje, že všechny přípravky byly v kontrolované studii uznané jako účinné, +/-25% stejně prospěšné. A vidíte, že všechny dosahují účinnosti od mírný benefit po střední benefit. I ten nejslabší má účinek 50% toho nejsilnějšího. Dokonce ty, ke kterým se upíná nejvíce rodičů, patří mezi méně prospěšné, a ty více prospěšné nejsou až tak oblíbené.

 

Jaké nám z toho plyne poučení?

Benefit z léčby bude tím vyšší, čím více přípravků zkombinujeme. U vitamínů to platí na 100%. Potřebujeme všechny vitamíny. A při “léčbě” stárnutí a obezity taky, čím širší sortiment užíváte, tím znatelnější účinek. Touto strategií můžete ušetřit náklady. Jestli je některý z léků moc drahý, např. Mysimba, pak může stačit poloviční dávkování a účinek vynahradíte kombinací levnějších doplňků.

 

 

Jak vybírají léky zkušení zákazníci?

Za dobu svého angažmá jsem měl možnost mluvit se zákazníky, kteří kupovali větší množství přípravků a načerpali značné zkušenoisti s jejich užitím. Prozradili mi svoji metodu nalezení nejlepšího přípravku.

 

Vezmu 3 podobné přípravky a jeden z nich bude nejlepší

V souladu s faktem, že podobné přípravky jsou podobně silné, stojí za to vyzkoušet, jak na ně vaše tělo reaguje. Co průměrnému uživateli vyhovuje, nemusí vyhovovat vám. A co průměrnému uživateli účinkuje průměrně, může u vás účinkovat slibně.

To je celé. Zkoušením vyberou nejlepší přípravky, postupně si přidávají. Až kombinace 4 až 7 doplňků začne mít příznivý efekt.

 

To samé dělám já, když vybírám, které přípravky zařadit do nabídky. V jiných obchodech napodobují, co má konkurence, špekulují, jestli po přidání přírážky se to nebude zdát drahé, apod. Jestli je to přírodní nebo to vypadá lákavě. To mně je jedno. Vyzkouším 3 a víc podobných přípravků a ten nejúčinnější dám do obchodu. I tak máte nabídku širokou a je co zkoušet.

 

 

Článek: Hubnout, jíst a nic nedělat, je to možné?

 

 

Článek: Nezastupitelné, nenahraditelné antioxidanty. Bez nich vás radikálové reakce zohaví jako každého

 

 

Článek: Jak testovat potravinové doplňky? A vybrat ty nejúčinnější.

 

 

Zajímá vás něco? Napište anonymně do komentářů
nebo přes kontakty

Vytvořeno: 20.4.2022 – 2.5.2022